Ledsen !

Idag är det en sorgens dag...

Det är alltid beklagligt när oskyldiga måste utsättas för vansinniga människors ondskefulla hat. Jag hoppas att det någon gång i framtiden kommer finnas en värld där sådana människor inte tillåts att existera! Men jag kan ju alltid drömma ...

Mina tankar går ut till det norska folket, mest av allt till alla skadade, chockade, och sörjande. Jag känner starkt för er och jag önskar er allt väl. ♥

Har tänt ett ljus för er och det kommer brinna för er....

Norge och då speciellt Olslo har en särskild plats i mitt hjärta.. Det var där, 2006 som jag och Pelle bestämde oss för att vi skulle gifta oss....


Ordet är ditt! ♥

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0