Lär dig !!

Känner mig helt olustig... Mina tankar finns hela tiden i Norge och jag följer slaviskt allt som skrivs och sägs på nyheterna..

Hittade denna text på Facebook:
Mördaren från Utøya har uttalat sig i sitt "manifest" att han hellre vill bli hatad än glömmas bort.
Ja, då glömmer vi honom, tillsammans. Vi avtalar med varandra att vi inte säger hans namn, vi skriver det inte, vi googlar det inte. Ser vi hans namn i tryck så hoppar vi över det.
Vi kommer hellre ihåg dem som förtjänar att bli ihågkomna!


Ja, så får det bli iallafall för min del...

Lär dig livets stora gåta älska glömma och ..... nja inte i detta fall för då kan iallafall inte ens jag förlåta !!

Ordet är ditt! ♥

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0