Blond !!


Sitter nu med blekningsmedel i håret för att bli så ljus som möjligt för att sedan bli som Pippi Långstrump i huvudet ;)

Ja, jag tänkte bli orange i huvudet nu över sommaren.. Tror att det kan bli riktigt snyggt.. Blir det inte det, nä då får jag väl färga över det ...

Har alltid tyckt det är roligt att fixa och trixa med färger i håret.. Har nog inte haft min naturliga färg sedan jag var 14 ;) Troor att det fortfarande är råttfärgat.. Nu börjar även de grå titta fram.. Har nu fyra, iallafall som jag själv kan se.. ;)

Nä, nu ska jag checka in spegeln för att sadan fixa till lite mat ;)

Tjoho !!


Ordet är ditt! ♥

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0