Vid liv

Jaha, då var jag tillbaka igen efter ett par helvetes dygn... Hann precis komma hem från jobbet och lägga mig förrän det var dags.. Levde den natten på toaletten.... Fram på småtimmarna var det dags för andra utgången.. Kan inte förstå att kroppen har så mycket vätskor.. ¨Mellan toabesöken sov jag så natten mellan söndagen och måndagen blev det inte många timmars sömn...

I går måndag var det bara till att stanna hemma.. Försökte hålla mig vaken hela dagen och lyckades nästan...

Trött som en gnu gick vi och lade oss tidigt men sedan vi 3 tiden kom stormen och sedan dess har jag varit vaken...

Nä, nu ska jag göra mig klar för att sticla till jobbet !!

Have a nice day och håll i hatten !!!

Ordet är ditt! ♥
Postat av: Weronique Fridh

Hur orkar du gå och jobba när du har varit så dålig du kunde väl varit hemma i dag oxså Du måste vara väldigt matt och du har ju inget lätt jobb

2011-02-08 @ 08:22:26

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0