Twenty five

Idag är det 25 årsedan som vår dårvarande stadsminister blev skjuten på öppen gata i Stockholm...

Jag var då 15 år gammal och hade den natten åkt omkring i en bil i Karlskrona stad med bästisarna Veronica och Cathrine ...
På morgonen kom mamma in och berättade att Palme var skjuten.. Lagom bakfull drog jag täcket över huvudet och sa att det INTE var första april utan första mars !!

Det diskuterades rätt mycket hemma och vi följde nyheterna på Tv, radio och tidningar..
Jag sa då på kvällen den förste mars att den mördaren fångar de ALDRIG !! Den dagen mördaren dör kommer vi få veta ve, det är... Som sagt jag var bara 15 år och ja, jag har iallafall än sålänge rätt !!

Ordet är ditt! ♥

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0