Dag 29

Mina ambitioner, mina drömmar, visioner och framtidshopp!

Det har jag ju redan svarat på... Men visst vi kan väl ta något annat också om nu inte min dröm slår in !!

När jag pluggade till Social pedagog nere i Jämshög hade jag en önskan om att köpa en stor röd buss och åka runt och rädda all världens ungdomar som for illa !! Jag ville ta hand om de allihopa !!

Mitt hjärta ömmars så mycket om alla och mest då ungdomar som far illa.. Sedan spelar det ingen roll om det är vuxenvärlden som gör de illa elle de själv... Fast i grunden är det oftast vi i vuxenvärlden som sviker ! Jag vill INTE vara den vuxna som sviker utan den vuxna de kommer ihåg när de själva är vuxna..
- Den där Catrin, kommer du ihåg henne... Hon som ALLTID fanns där !!

Idag har jag bytt ut bussen till min soffa... Det är där jag vill sätta dem när jag tagit hem dom... Och ge dom trygghet, tilltro, struktur och massor av kärlek...

Amor vincit omnia - kärleken övervinner allt !!

Ordet är ditt! ♥
Postat av: Anonym

sv; fel fel fel! xD

2011-02-02 @ 21:09:52

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0