Nedräkning ;)

Nu är det bara elva dagar kvar tills jag åker ;) Längtar så det gör ONT!!!

Här kommer en liten smygbild på huset ... Längtar ju dit också men det är tre månader kvar ...

Idag har det varit lite mys med maken på stan, sedan dundrade jag upp till Tingsryd med min lille extragrabb.. 1 räkmacka, 1 laxmacka, 1 negerboll, 1 päronbiskvi, kaffe och läsk för endast 72:- Helt sjukt billigt...

Var även på Viktväktarna för att kolla in hur jag klarat julen.. och det hade gått alldeles jätte bra.. Till och med minus på vågen ;) Heja mig ;)

Imorgon är det jobbedag igen sedan ledigt i 4 dagar !!

Ha en fortsatt bra dag!

Ordet är ditt! ♥

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0