Julstämningen

är lika med NOLL!!!

Har idag plockat fram mina tomtar och klätt granen... Brukar älska detta och sätta alltid fram ALLA tomtarna och de är ju rätt många. I dag satte jag upp cirka en tredjedel av dom... Känner mig bara ledsen och tom!
Längtar tills januari!!

Igår var en trevlig kväll tillsammans med finaste Ulle..
Åkte ut ett par timmar innan för att få gosa lite med hennes och Johans lille goe son André..
När vi satt och snackade frågade Johan mig hur JAG mår, nu när Tiza flyttat.. Det kändes så skönt att slippa gå i försvarsställning utan berätta hur JAG mår... För så fort jag säger att det är jobbigt måste jag i nästa andetag förklara att jag visst är glad för deras skull och att jag unnar de allt gott där borta... Tack Johan!!

Konserten igår var helt otroligt bra.. Blandningen mellan unga och vi lite äldre gjorde att stämningen blev lite magisk!!

Ordet är ditt! ♥
Postat av: Tiiza

du behöver inte försvara dig.

det är helt okej att du är ledsen och att vissa dagar är jobbiga. det är samma sak för mig ..

jag vet vad du tycker, de andra kan du bajsa på. <3

men det är snart januari och då får vi kramas. <3

nu ska jag baka klart <3

2011-12-18 @ 15:35:58
URL: http://tiiza.blogg.se/
Postat av: Anonym

Lägg inte energi på vad andra tycker . Man reagerar olika när ens barn flyttar och ännu mer när dom flyttar en bit ifrån. För mig blev det som ett sorgearbete när barnen flyttade. Kändes tomt , ledsamt , grät floder och bara gick och saknade . Det kommer att kännas bättre med tiden men låt det ta sin tid. Tycker det är underbart att man har sån relation med Sina barn och givetvis saknar man dom trots att dom blivit vuxna , men vissa förstår inte det . Dom kommer alltid vara på plats nummer ett <3

2011-12-19 @ 09:37:17

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0