YES !!!

1,2 kilo blev resultatet denna första vecka!! Så nöjd ... Nu ska jag kämpa vidare..

Idag har det varit annars varit en tung dag.. Ont i huvudet hela dagen och näsan är jätte tjoock.. Förskylning på G i flera dagar nu och vill liksom inte riktigt bryta ut.. Hatar verkligen att vara förskyld..

Höfter och bäcken har hållt till min stora glädje så nästa vecka kör jag Indoor walking igen...

Nu ska jag köra och hämta mina tjejer som är och städar på sitt  jobb.. Ner till Maxi och hämta Kims lilla present.. Kim fyller år imorgon och jag hoppas jag kan få komma och fira honom lite ;)

God natt

Ordet är ditt! ♥
Postat av: Rolle

Lite rugbyträning på söndag kanske skulle göra susen:)

2011-08-31 @ 23:59:19
Postat av: Katarina

Grattis!

2011-09-01 @ 15:03:50
URL: http://gasna.blogspot.com

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0