Tisdag = Allsång

Som vanligt när det är tisdag kommer Patricia på besök.. Idag kom hon lite tidigare för att äta middag tillsammans med oss.. Mysigt..

Klockan 20:00 var tv påslagen men jag saknade något i dag.. ANTON !!
Anton är killen som håller i webben och allt bakom scenen.. Anton tror jag är sonen som Sally Svantesson fick.. För visst fick hon en son som hette Anton ;) Nä, troligtvis inte men Anton i sin karaktär är fruktansvärt lika Sally !!

Jaja, han var inte med idag utan hade lite semester .... Dagens avsnitt gick givetvis i regnbågenstecken eftersom Prideveckan har börjat.. Hade så gärna velat vara där, men ska ju fota bröllop på lördag så det får bli ett annat år.. Hmmm undras hur många år jag sagt det ;)

Nu ska jag slänga mig på soffan en stund !!

Ordet är ditt! ♥

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0