Mitt

nya liv började igår.....

Efter diskussion med make och äldsta dottern så blev det ingen pulerverkur utan MATkur istället ;) Jag skrev in mig på Viktväktarna igen.. Förra gången funkade det ju perfekt... 8 kilo på sex veckor... Det var då det... Kanske inte blir lika lätt denna gång men jag ska kämpa ! Jag ska ner 11,9 kilo, helst innan jul... Det blir 0,7 kg i veckan och det ska jag nog fixa med rätt mat och träning.. Vad tror ni?!?
Det svåraste blir att låta bli alla goda kakor och allt gott godis.. Men jag måste fixa till min karaktär ;)

Idag tog jag lång sovmorgon... Så skönt ! Inte ofta jag sover så länge som till 10.. Helledig idag och maken är också hemma så det blir nog massa mys idag !

Have a nice day, I will <3




Ordet är ditt! ♥

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0