Igår

blev jag kär på riktigt ;)

Har ju som sagt blivit lite frälst i Ebay.. Igår hittade jag denna skönhet ! Priset inklusive frakten är 6781,66... Som hittat.. Skulle detta köpas här hemma, med alla tillbehör så skulle det väl gå på minst 15000:-

Gissa om jag vill ha detta lilla paket...

Kan inte någon vänlig själ skänka mig sjutusen, typ NU !!

Hahaha.. Ja, drömma kan man ju alltid göra .

Om en liten stund ska jag och maken dra ut till havet med vår lille vän... Vi har en liten mysig promenad där som vi brukar gå.. Ta cirka en timme att gå runt, men eftersom Fridholf vill bada hela tiden så tar det  nog två..

Tjo och tjim..... Badring





Ordet är ditt! ♥
Postat av: liisa - the awesome one

vafan ? du köpte ju en kamera för inte så länge sedan xD

2011-08-27 @ 12:49:03
URL: http://queenofthedamned.webblogg.se/

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0