Tjohooooo !!

Haft en superduperdag med mycket skratt och hårda slag !!

Frå ibland sådan energikick från mina arbetskamrater och visst är det härligt?!? Det tycker iallafall jag !

Sedan bidde jag ju helt förälskad idag.. I Dr Martens skor.. Kommer inte alls bli förvånad om jag har två par med mig hem!? Kommer ni ?

Eclectic Carnaby Mary Jane-BLACK
Diva Una Mule






Jaja, vi får väl se vad som händer..

Nu i helgen ska jag iallafall överbevisa min kära make att jag har inte så många skor som han tror att jag har !!

Nu ikväll var det först ett mycket givande möte... L, jag tror på dig och det vet du !!
Sedan var det dags för träning.. Lite jobbigt att boxas när man är så glad.. Blir liksom inte riktiga känslan att slå på säcken då.. men det blev ändå en väldigt bra träning och träningsvärken kommer att vara jobbig imorgon..

Nä, nu är det duchen som gäller sedan hopp i säng !!

God natt gott folk..


Ordet är ditt! ♥

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0