Tar repet !!

Har nu tagit helg !! Så skönt med lediga fredagar ! Helgen blir ju då sååå mycket längre då.. Imorgon blir det till att slappa hela dagen.. SKÖNT !!

Har just suttit och snörat om mina fina kängor !! Blev RÖDA istället för svarta.. Blev så snyggt så... Beställde från Scock. både röda och gräna.. Nästan samma färg som går i rosorna och bladen på kängorna.. Nu blir de ännumera i öganfallande !!

Har helt plötsligt fått ett jätte intresse av skosnöre.. Ska de vara "platta" eller mer som runda rep.. Beror ju på dojan... Mina kängor vill jag ha repaktiga men till conversen vill jag ha platta !! ..

Nä, nu ska jag in till Lisa en sväng och kolla så hon gör sin läxa !!

Gonatt

Ordet är ditt! ♥

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0