Solen värmer gott

Tvätt dag idag.. Underbart att kunna hänga ut tvätten och den blir torr på ett nafs... 
Har även hunnit med annat idag!

En liten sväng till Tingsryd och Börjes i morse...  Litet inköp blev det, en nessecär som hörtill min fina stora resväska..

Har städat undan alla vinteskor/stövlar och alla hemska tjocka jackor...

Under kvällen åkte jag och tjejerna ut till havet för Lisa skulle fota Tiza lite...
Blev ett par bilder på mig och min älskade SOL också..
Visst blev den bra?!?

Nä, nu ska jag slänga mig på soffan och se ett avsnitt av "Mot alla vindar"

Sov gott och var rädda omvarandra

Ordet är ditt! ♥

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0