SHOPPA !!



Har idag kommit fram till att jag måste nog ha en "dramaten" med mig när vi åker till London...

Har hittat en affär som har typ Ullaredspriser !! Ojoj !! Kommer nog inte orka bära allt, eftersom det är väldigt låååånga avstånd i London...

En sådan här väska hade jag innan men kära hund tuggade sönder den så den har vi kastat !!
Så nu är jag på jakt efter en ny, eller begagnad.. Nån som har och vill låna ut eller sälja.. Hade ju varit bra om den gick och fälla ihop !!

 

Ordet är ditt! ♥
Postat av: Anonym

jag ha en svart dramaten som du kan få låna om du vill

det går och fälla handtaget på den

kram Nina

2011-04-07 @ 00:11:11
Postat av: Catrin

Åh, tack Nina !!

Ska se om jag hittar en egen på Ullared först. Billig, annars lånar jag GÄRNA din..

Kram vännen !!

2011-04-07 @ 06:32:10

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0