Revolver blå och blåljus !!

Haft en superduperkväll med trevligt sällskap och underbar musik !! Tack Lotta för att du fäljde med !

Caj hade releseparty för sin nya skiva idag och jag njöt verkligen... Träffade lte trevligt folk, bland annat Marie som jag gick på gymnasiet tillsammans med... Hon påminde mig om en sak som jag totalt hade förträngt.. Angina Pectoris hette vårt band, men jag tror vi repade typ två gånger ;) Haha ! och både Marie och jag spelade bas... Haha !! Kommer inte ihåg alls vilka som med var med i vårt band ;) Hjälp mig Marie.. Vilka var vi!?

På vägen hem hamnade vi bakom en bil som vinglade rejält och hade en hastighet på max 60 km/h.. Den  vinglade så pass att jag INTE vågade köra om.. En lastbil vågade och det handlade om cm innan lastbilen hade kvaddat bilen. Vi ringde polisen och de kom ifatt här istan.. Det visade sig att vara en 16/17 årig pojke som fått sitt lämp för en vecka sedan... Kört från Rödeby med total panik i bilen... Stackars grabb och vilken JÄVLA idiot till pappa... Hoppas han fick massa skäll av herr polisen....

Nu blir det hopp i säng men ska först njuta lite till av Caj !!


Ordet är ditt! ♥

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0