PARTY !!


Ikväll blir det födelsedagsparty för Ulle !! Ska bli så jädra nice.. Åh, ,u skrev jag som en riktig fjortis ;)

Nä, skämt och sido, det ska bli jättekul.. Känner inte någon mer än födelsedagsbarnet och lite en av Ulles föredetta arbetskollega från JB. Har träffat henne ett par gånger, men då som hennes roll som Lisas lärare ;)

Innan Pelle kör ut mig ska det hinnas med lite här hemma.. Öb med Tiza, tvätta lite redan idag så jag slipper alt imorgon, damma så jag kan sluta nysa.. Hade ju varit bra om jag hunnit putsa lite fönster för nu ser jag knappt ut genom vissa !! Ja, ja jag får se vad jag hinner.. Nu ska det bli kaffe och nybakta frallor..

Have a nice day, I will !!!

Ordet är ditt! ♥

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0