Fyndat !!


Köpte idag mig en ny resväska när jag var i Karlshamn..

En mycket stor resväska (en av de allra största på marknaden) från Cavalet med långt teleskophandtag, kraftiga hjul samt bärhandtag på både lång- och kortsidan. Väskan packas i botten med packband och i locket med en dragkedjeförsedd mellanvägg. 2 st separata skofickor samt 2 större fickor på väskan utsida för t ex skor, skjortor, resetillbehör mm. En helt perfekt väska för mina resor ;)

Jag gav 300 kronor för väskan hade kostat 800;- stod det men nu hittade jag den på nätet för 2.199,00 inkl frakt: SEK

Så visst har jag FYNDAT idag !! 

Det bästa var att det var 3 års garanti på den.. Väskan jag köpte förra året har dragkedjan gått sönder i och är bara att kasta.. Ingen garanti på Rusta ;)

Lycklig é jag !!!

God natt, ska nu lägga mig och läsa i min nya bok ! "Top 10 London"

Ordet är ditt! ♥

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0