Fredagsfräckisen






Ägaren till en kinarestaurang har precis gift sig och bruden är oskuld. Sanningen är den att han inte är så väldigt
erfaren han heller.
På bröllopsnatten kryper hon ner naken mellan lakanen medan hennes make klär av sig.
Så kommer även han till sängen och lägger sig bredvid sin nyblivna fru.
"Älskling" säger han, "jag vet du vala väldig nelvös. Jag loval, jag jöl vad du vill.
Bala säg vad du vill jag ska jöla.
Vad jag jöla föl dig?" frågar han och försöker låta erfaren, vilket han hoppas ska imponera på den jungfruliga bruden.
En eftertänksam tystnad följer och han väntar tålmodigt och med spänning på hennes önskemål.
Hon svarar slutligen lite blygt och osäkert: "jag.. Vill.. Nummel 69".
Mer eftertänksam tystnad, denna gången från hans sida: "du vill ha... Biff med bloccoli?"

Ordet är ditt! ♥
Postat av: Lisbeth

2011-04-22 @ 14:53:41
Postat av: Emma

hahahaha, den "val liktigt bla!" ;D

2011-04-22 @ 19:32:34

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0