Ett glas rött

eller två !!

Fick just ett samtal från Tina och ville ta ett glas vin ikväll.. OJA ! sa jag..

Så nu blir det lite party ikväll men en av mina bästa vänner.. Tina och jag träffades sommaren 88 tror jag det var.. På Jackobimarknad i Lyckeby.. Detta var strax innan jag flyttade till Ronneby.. Tina och jag fann varandra och har följt åt sedan dess! Hon bor nu i Gantofta i Skåne och vi träffas allt för sellan så det ska bli riktigt skoj att träffas ikväll..

Imorgon ska lilla söta Moa foras.. Hon fyllde tretton härom dagen och är nu mosters stora ängel ;)
Så det får bli lugnt ikväll eftersom jag ska köra imorgon.. Senare på eftermiddagen blir det till att jobba.. Disco på Bruket för låg och mellanstadiet !!

Tjo och tjim

Ordet är ditt! ♥

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0