VARFÖR ?!

Nu i helgen har det varit MYCKET skadegörelse både här i Ronneby och i Karlskrona.. Säkert på andra ställe ochså, men bara det jag har uppmärksammat ! VARFÖR undrar jag.!?!?
Rektorn i Karlskrona skyllde på att ungdomarna inte har tillräckligt med sysselsättning på sin fritid.. Hmmm ..
De flesta skadegörelserna händer ju på nätterna och då tycker iallafall jag att man ska SOVA !! Vad finner man för "lycka" eller tillfredsställelse genom att ta sönder sakre.. Jag kan inte förstå det.. Jag kan förstå om man är ute efter pengar men att förstöra 19 rutor som de gjort på Sunna i Karlskrona kan jag INTE förstå.. Nä, låt storebror se dig och sätt dit de och låte laga eller betala... Kan de inte så får föräldrarna göra det.. Föräldrar har ansvar för sina barn upp tills de är 18....

Nä, nu orkar jag inte lägga mera energi på det ikväll utan nu ska jag äta upp mitt päron och sedan gå och lägga mig...

Jo, en sak till...
Jag har världens bästa Patricia... Hon har bakat HALLONGROTTOR till mig.. Så ljuvligt goda... SuperduperTack min lilla gumma !! Älskar dig ...

Ordet är ditt! ♥
Postat av: Emma

Jobbade i kiosken i ronneby sporthall i lördags .. gick hem vid 20 tiden och på natten blev det inbrott... känner sig väldigt obekväm och många jobbiga tankar när man stått där kanske bara timmar innan detta händer...? usch! vart är denna stad påväg egentligen...?

2010-10-26 @ 23:00:08

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0