Tillbaka !!

Shit pommes frites vad trött jag är... Hade en superduper skoj kväll igår med Inger och Camilla !! Vi var på +33 på Ronneby Brunn..

Vi började med lite förparty hemma hos mig och som alltid när tjejer ska ut ska ju alltid makeupen fixas till innan utgång..

Från klockan 2300 till 0200 lämnade jag inte dansgolvet mer än för två snabba rökpauser...
Pelle kom och hämtade oss så vi kunne komma hem tryggt utan att några gangsters kom och tog oss ;)

Har sagt det innan och säger det igen.. Jag tycker det är jätte kul att Brunnen satsar på att ha öppet för oss som nått "mogen" ålder.. Fast kanske inte varje fredag. TYvärr var det inte så mycket folk och jag tror inte att det kommer att vara det i fortsättningen heller... 1 gång i månaden hade räckt och då tror jag det hade varit fullsatt varje gång !!

Idag har vi haft kalas hela dagen.. Upp vid 10 imorse för att fixa och dona.. Första gästerna kom klockan 13 och sedan har det rullat på HELA dagen !! Nathalie och hennes tjejkompisar stack för en kvart sedan...
Att jag har orkat hela dagen är ett under... Riktig skallebang hela dagen + "asaballa" trött !!

Nu ska jag gå och lägga mig !!

Godnatt gott folk och krama om de du älskar !!

Ordet är ditt! ♥
Postat av: Abelhedvig

I would suggest using shades of blue. Much more relaxing to look at.

2011-05-10 @ 08:39:14
URL: http://abelhedvig.blog16.com

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0