Busväder !!

Just hem kommen från jobbet.. Många ungdomar hos oss i Kallinge ikväll !! En extra mysig kram från från en av mina gamla elever... Ni vet en sådandär busunge med glimten i ögat.. En sådan där grabb som bara är sååå jobbig men man inte kan låta bli att tycka om.. Just han var på gården ikväll och jag fick en mys kram av honom.. Sa att jag saknade honom och han sa att han saknade mig i klassen också ;) Då blir jag alldeles varm i hjärtat !!

Imorgon ska jag på kurs i Jämshög.. Jämshögs folkhögskola ska ha en kurs i Nätvandring.. Ska bli jätte intressant.. Nä nu ska jag gå i busvädret och möta min älskade make, sedan hopp i säng..

Och NEJ Anne, jag vill INTE låna dina skor när vi ska äta julbord på Brunnen !!!
Dom är fula, men du... Jag tycker om dig ändå !! Tack för våra mysiga måndagskvällar !!  

Ordet är ditt! ♥

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0