Broddar kanske !!

Nu är det snart dags att krypa ner i sängen.. Får nog sätta på elementen igen för det känns som att dat blir nog minusgrader inatt !! Nästan så jag fick skrapa rutoran på bilen nu när vi skulle köra hem i kväll från Kallinge !! Tycker inte om kyla... Vill ha tillbaka sommaren och den VARMA solen !! Min stackars lilla kropp mår inte bra av kyla... Jag spänner mig och får mear ont.. När det sedan blir halt spänner jag mig ännu mera... Rädd för att jag ska trilla.. Kanske skulle skaffa mig broddar att ha på skorna.. NE !!! Skulle inte tro det !!

Nä, nu kommer snart Pelle hem....

Sov gott ses imorgon !!

Ordet är ditt! ♥
Postat av: Tiiza

kanske xD

2010-10-25 @ 23:56:38
URL: http://tiiza.blogg.se/

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0