101010

Idag vaknade jag klockan 10 och insåg efter en stund att det var den 10 oktober 2010.. Läckert datum, nästan lika läckert som Pelles och mit...070707...  Den dagen jag blev Fru Fridh !!
Bland de lyckligaste dagen i mitt liv !! LOVE YOU !

Idag har det städats och fejats hela dagen.. Veckotvätten har blivit stryckt och söndagsmiddagen har just ätits... Blev sen middag idag för vi tränade mellan 1630 och 1800.. Kan inte äta innan för då spyr jag ;)
Idag dog jag bara två gånger under passet.. Det tar sig ..

Imorgon ska Pelle och jag titta på minihuset klockan 10.00 !! Ska bli spännande.. Klicka HÄR för att titta om ni är intresserade..

Nä, nu ska jag slänga mig i soffan och slö titta lite innan det är dags för sängen..

Var rädda om varandra !

Ordet är ditt! ♥
Postat av: Ella

Lite o göra i sovrummen..men det andra verkar fint o lagom till er:) Mysig trädgård.

2010-10-10 @ 19:59:32

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0