Barnmisshandel... IGEN !!!

På jobbet idag ville viss personal och ungdomar titta på det nya programmet som har börjat på SVT ,, Ung och bortskämd... Jag sa redan innan att jag INTE ville titta på det och jag klarade det nästan.. Visste att jag skulle bli arg om jag tittade på det... Och av det lilla jag såg blv jag just det... VANSINNIG !!!

Hur i helvete kan man göra så mot sina barn !!!



Visst kan man skämma bort sina barn men absolut INTE på detta sättet !!! Dessa föräldrar borde anmälas till SOCIALEN !! Hoppas värkligen de skämms när detta program visas...

Föe några år sedan sa Patricia till mig..
- Du mamma, fatta vad bortskämda Lisa och jag är...
- Eh va, sa jag...
- Ja med KÄRLEK !!!
Gissa om det värmde... För mina barn är inte bortskämde med något annat än KÄRLEK !!!



Ordet är ditt! ♥

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0