Vattentät digitalkamera!


Det skulle jag hemskt gärna vilja ha.... Visst jag har en JÄTTE bra kamera och stormtrvis med den, men det hade varit bra att ha en lite mindre också.. En som jag kan slänga ner i fickan och även använda i vatten.. Nu kanske det inte är så ofta jag fota i vatten men hade ju varit kul  att kunna ta lite fina bilder när vi åker till Kroatien i sommar...  Att köpa en engångs kamera för att ta under vattnet med vill jag inte.. har gjort det en gång innan och de bilderna blev inte alls bra.. Rent utsagt de blev skit dålliga...

Visst kan man önska sig en sådan när man fyller 23 *host40host* eller...?
Hittade iallafall en på netonnet för 990:- Tycker inte alls det var dyrt inte om man kämför med samma kamera på andra företag som tar 1700:-

Ja, nu har jag iallafall sagt att jag önskar mig en sådan och får jag inte en sådan så kanske jag kan köpa en nästa månad... Ja, ja, vi får se vad som händer..

Nu är det iallafall dags att gå och läggar sig.... Bara spela en runda Alfapet först


Ordet är ditt! ♥
Postat av: Tiza

önska kan man alltid göra (:

2010-05-03 @ 11:00:48
URL: http://tiiza.blogg.se/
Postat av: Karstenmathea

I am very excited to see this site. Universal design and accessibility. Congratulations!

2011-03-16 @ 16:34:09
URL: http://karstenmathea.blogfuture.com

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0