Ny dag

Nya utmaningar....

Hoppas ni sovit lika gott som jag... har verkligen sovit som en gris i natt, fadt det blev ju inte så tidigt som jag tänkt mig... Låg med maken och tittade på film.. Spännande värre...

Nu ska jag snart åka till jobbet, börjar ju egentligen inte förrän 13 idag, men vi ska möte och det behöver jag vara med på..

Tänkte passa på att bjuda mina arbetskamrater på lunch idag. det blev ju lite sallad över i lördags...

Tänkte passa på att ringa och boka en SPA-tid på brunnen. Har nu två presentkort, fick det ena från kallingeskolan när jag slutade där. Det andra fick jag av mina vänner Inger och Lena nu i lördags. Tänkte boka en Chokladskrub innan vi åker till Kroatien. Perfekt att skrubba bort alla döda hudceller och ge plats för en snygg bränna som sitter längre ;)

Nu är det bara
dagar tills vi åker

Ha nu en bra dag !!

Ordet är ditt! ♥
Postat av: Tiza

Tack ^^

2010-05-17 @ 12:25:17
URL: http://tiiza.blogg.se/

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0