Lördag förmidda....

Haft lite sovmorgon idag.. Skönt... Kan behövas då jag jobbar kväll och natt idag..

Uterock i Bräkne-Hoby och då är Fritidsledarna på plats.. Ska faktiskt bli riktigt skoj.. Har aldrig varit på Uterock och festival brukar ju alltid vara skoj. Även om det är i miniformat...

Innan jag ska iväg så ska det tvättas, åka och handlas och så ska jag ju helst hinna umgås med maken lite också..

Igår var vi och fixade passen, hahaha, ja jisses som jag ser ut.. Ser riktigt kriminell ut och pelle blev inte bättre han.. Nya Bonnie & Clyde !!

Innan vi var hos Polisen så var Patricia och jag och shoppade lite.. Fick tag på det jag var ute efter.. Jeansleggings fast som capribyxa.. Älskar verkligen detta plagg... Lite lagom höga i midjan så det håller in det som putar ut.. ;)

Nä nu får jag ta och fixa till mig lite så vi kommer ner på stan, gubben och jag...

Hoppas att alla som läser här får en jätte skön lördag och du MAMMA !! Jag älskar dig !! 

Ordet är ditt! ♥

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0