Kväll ...

Jahaja... Och vart tog denna dag vägen...

Har fått hur mycket som helst gjort idag, ja allt som skulle göras..
Jag med damtrasan i högsta hugg och Pelle en sväng om med damsugaren.. Så nu luktar det så gott så...

När jag var på Willys idag hittade jag rabarber... Så 5 kg hamnade i min kundvagn + allat annat som behövdes till att fixa mat, drick och efterrätt till det lilla kalaset på lördag.. Så nu hoppas jag ALLA kommer som sagt att de ska göra det.. Annars är familjemenyn för de kommande veckorna klar ;)

Nä, nu är jag så J***A trött så jag ska faktisk ta och krypa ner under täcket..

God natt mina vänner !!


Ordet är ditt! ♥
Postat av: Toradriana

I like your website. Good job.

2012-06-19 @ 14:31:34
URL: http://toradriana.blogstie.com

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0