Bild...

Tack vare BetaPred ser jag nu normal ut igen, ja så normal jag kan se ut..

Bilden här jämte är på mig, mina tjejer, syrran och hennes tre barn och lilla mamma.. Bilden togs strax efter det mamma nått pensionsålder.

Tycker det är en fin bild på oss. Mamma har den uppförstorad fast då INTE redigerad. Själv har jag den hängandes i köket. Jag tycker bilden är super häftig så här.. Vad tycker ni?

Nu ska jag snart ställa mig vid spisen och fixa lite att äta.  Idag blir det pasta Carbonara ála catrin.. Det blir mumma ;)

Och så till dagens ONÖDIGA VETANDE:
Visste ni att man tillbringar sex månader av sitt liv på toaletten.


Ordet är ditt! ♥

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0