Tre av Tio .....


Det blev förhandsfavoriten och min favorit Anna Bergendahl som vann Melodifestivalen 2010 med låten “This Is My Life
och därmed kommer hon att få representera Sverige i Eurovision Song Contest 2010.atet i Melodifestivalen 2010..
Jag gissade ju inte helt fel, hade iallafall de tre första rää placerade.. ;)

1. Anna Bergendahl, "This Is My Life": 214 poäng RÄTT PLACERING !!
2. Salem Al Fakir, "Keep On Walking": 183 poäng RÄTT PLACERING !!
3. Eric Saade, "Manboy": 159 poäng RÄTT PLACERING !!
4. Darin, "You’re Out Of My Life": 117 poäng
5. Timoteij, "Kom": 95 poäng
6. Andreas Johnson, "We Can Work It Out": 50 poäng
7. Ola, "Unstoppable": 47 poäng
8. Jessica Andersson, "I Did It For Love": 37 poäng RÄTT PLACERING !!
9. Peter Jöback, "Hollow": 32 poäng
10. Pernilla Wahlgren, "Jag vill om du vågar": 12 poäng

Kvällen blev inte som planerad, Patricia dök inte upp utan höll lillasyster Lisa sällskap istället..
Tre grabbar dök upp på Bruket och satt med och tittade, de hejade på Pernilla och röstade på henne.. Pelles komentar var då att jag hade
förstört dessa grabbar snabbt.. Men det visade sig att den ena pojkens moster var gift med Linus, Pernillas yngsta bror...
Jag satt där med mina guldstövlar och hade det hur trevligt som helst...

Kvällens pauseunderhållning var hur bra som helst, nästan lika bra som den de hade år 2000.. Jag älskar ju schlager och då är ju schlagermedly helt
perfekt..


Ordet är ditt! ♥

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0