Mot Oslo.....

Här har vi kvällens startfält... Kan ju säga direkt att Pernilla kommer INTE vinna.. Hon är min favorit och det tack vare att hon är den ända som har en schlagerlåt.. Men ve och fasa hon har startnummer två.. Enligt mig brukar det vara den sämsta låten, brukar ju alltid springa på toa elle fixa något i köket under den låten.. Men så blir det INTE ikväll... Jag ska jobba ikväll och fick ju nästan panik när jag kom på att det är Melodifestivalen samma kväll... Men har man ett bra jobb så har man.. Jag har fixat till en SCHLAGERKVÄLL på jobbet... Tror ju inte att det kommer någon utklädd, men jag ska göra det iallafall... Louis Herrey kommer det att

bli... Vita byxor, blå tröja och mina fina GULD stövlar ;) Får väl se om Tiiza kommer att klä ut sig, hon kommer iallafall vara på plats med mig på Bruket

 


Nu ska jag försöka mig på att plasera låtarna i den ordning de kommer att få röster, sedan får vi ju se hur många rätt jag får...

1. You're Out Of My Life Darin - 6

2. Jag vill om du vågar Pernilla Wahlgren - 7 

3. We Can Work It Out Andreas Johnson -9

4. Kom Timoteij - 4

 

5. Hollow Peter Jöback - 5

 

6. Unstoppable Ola - 10

 

7. I Did It For Love Jessica Andersson - 8

8. Keep On Walking Salem Al Fakir - 2

9. This Is My Life Anna Bergendahl - 1 Anna, du kommer vinna hela tjotabalnogen, för om du vinner här hemma så kommer du slå hela Euoropa med din vackra röst...

10. Manboy Eric Saade - 3

 

 

 

 


Ordet är ditt! ♥

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0