Helg...

Ville bara önska alla mina bloggläsare en skön helg... Hoppas att det blir lika fint väder i helgen som det har varit de sista dagarna..

Det känns faktiskt som att VÅREN äntligen är på väg.. Den har jag verkligen längtat efter..
Snö och kyla är inte min melodi, får ju så förbaskat ont i min "fibrokropp"


Lisa har lekt lite fotomodell några dagar.. En pojke på hennes skola har fotat henne och han är riktigt duktig.. Sedan har han ju andvänt en jädrans snyggmodell också.. Min tös ;)

Nu ska jag göra lite nytta, sedan blir det Let´s Dance !!


Glöm inte att: Allt är möjligt och tillsammans är vi starka


Ordet är ditt! ♥
Postat av: LiisA

hihihihi <3

2010-03-05 @ 20:26:14
Postat av: Tiza

Älskar den första bilden med flagan (:

<3<3

2010-03-05 @ 21:04:54
URL: http://tiiza.blogg.se/

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0