Ett glas rött...


Hade varit gott till middagen som snart ska serveras.. Men eftersom jag är en snäll mamma och inte vill att mina barn ska gå ute själv i skummet så hämtar jag dem.. Och då får det där glaset rött vara till senare..

Till middag blir det kycklingklubba, potatisgratäng med morötter i och tzatziki fyllda baguetter.. Visst låter det mumma ?!

Ikväll är det säsongspremiär på Parlamentet, ett program som jag diggar skarpt.. Snabba i truten och väldigt go humor, precis som jag tycker om.. Brukar bli många goa skratt...

Nä nu är maten klar..

Tjo och tjim

Ordet är ditt! ♥
Postat av: Jimmyhilde

Great site! Thanks for letting me look around. :)

2010-12-29 @ 21:52:16
URL: http://jimmyhilde.blogstie.com

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0