Värme !

Jag älskar verkligen värme ;)

Nu är klockan snart 23 och vi har 24 grader ute och 31 här inne... Lite väl varmt förvisso när jag ska sova men men... Kan ju alltid sova på balkongen.. Det har jag ju gjort förr...

Vår stackars lille kille har det jobbigt... Så vi plockade fram vår fläkt som stått i källaren ett par år.. Men efter vi gjort den i ordning från all damm så funkade inte fanskapet.. Lite sur ?? Ja !!

Nä, nu ska jag vattna mina stackars små blommor sedan blir det sängen, eller blir det solsängen på balkongen...

Nattnatt och var rädda om varandra

Ordet är ditt! ♥
Postat av: Sune...the girl

Tack så mycket :) Kul att du gillar min blogg. Välkommen tbx :)



Jag gillar ju din blogg också och har gjort som du sa ;)

2010-07-12 @ 23:07:33
URL: http://tillganglig.blogg.se/

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0