Stockholm

Så nu är Lisas biljetter bokade ! Hon åker till Fjollträsk på söndag och ska vara där en hela vecka!!
Hon ska gå på Pridefestivalen och jag måste erkänna att jag är LITE avis !!

Jag har uppfostrat mina tjejer att ALL kärlek är vacker.. Sedan spelar det ingen roll om det är till en av samma kön man ger sin kärlek eller samma.. För ALL kärlek är som sagt vacker !! Det jag har sagt till dem har de lyssnat på och bägge tjejerna tycker det är helt ok med homosexuella och har inga fördommar alls, vilket jag tycker är sååå underbart... Jag vet inte om mina tejer är bi/homo eller helt herto men det rör mig inte ryggen om det skulle visa sig att de är.. För jag älskar dem för dem de är och inta vad de har för läggning !!
Hade önskat att fler tyckte som vi och att alla trångsynta människor skulle våga ändra inställning!!
Många tycker att det är ett "nytt påhitt" men jag tror att det ALLTID funnits men att det är först nu som människor vågar visa vad de står... Förr räknades det ju som en sjukdom, vilket tyvärr vissa människor gör än idag !! Undrar vem det är som är sjuk !!! 

Jag tycker iallafall det jag tycker och det står jag för !!
Mer kärlek till människan och ALL KÄRLEK ÄR VACKER !!
 
 

Ordet är ditt! ♥
Postat av: Liisa - the awesome one

jag ska inte va på festivalen, ska ju bara se paraden ju xD

2010-07-20 @ 19:49:17
URL: http://queenofthedamned.webblogg.se/
Postat av: tiza

mer kärlek åt folket ^^ <3

2010-07-20 @ 21:52:12
URL: http://tiiza.blogg.se/

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0