Sommarfest !!

Då var det dags igen.. Dags för Fridhs årliga sommarfest !! I år ska vi vara hemma hos moster Marika och hennes familj.. Hoppas och tror att det blir lika trevligt som vi bruka ha !!

Igår körde Pelle och jag ut till Pelles andra moster. Moster Carina och hennes familj.. De har stuga ute i Bökenäs.. Nu var inte moster hemma men två av hennes tre barn var.. Hanna med sin Axel och deras lilla tjej Sigrid var hemma..  Vi blev inbjudna på en kopp kaffe och efter en stund kom även Gustav och hans tjej.. Andra gången jag träffar denna delen av Fridha släkten.. Mycket trevliga, ja precis som resten av den galna släkten.. Tur att jag är som jag är annars hade jag ju aldrig passat in ;)

Hade med mig kameran och tog lite bilder på deras fantastiska utsikt från stugan....

  

  

Här hade jag lätt kunnat bo året om... Helt fantastiskt !!

Önska nu alla en jätte bra dag !!

Ordet är ditt! ♥

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0