Min dag !!


Tog sovmorgon idag !! Pelle följde med sin mor och hennes make till Karlskrona idag för att shoppa... Det bidde en ny bil !! Ja, de rike di kan ;)

När Pelle kom hem gick vi ner på stan för att ta en glass.. Liten Fridholf fick givetvis också en.. På bilden har han just slukat sin glass och sitter nu och tittar surt på min...

Sedan gick vi en liten runda längs Ronnebyån... Ronnebyån är lite speciell för oss.. Det var där vi gick och lärde känna varaandra... Fram och tillbaka innan jag vågade bli kär igen ;)  Men till slut så vågade jag släppa fram känslorna i denna galna man och det ångrar jag inte en sekund ... Han har gjort mitt liv helt <3
På bilden står Pelle och Fridholf och tittar på en man som kör en truck.. På truckens gafflar har han stora plåtrullar som han släpper ner i en container... Mycket manligt och intressant ... Haha !!

Nu i kväll när Lisa kom hem så skickade jag upp henne på grannens studsmatta för att plåta henne ...









Tjoho mamma, jag  kan flyga !!



Denna bilden på min galna Lisa får avsluta dagens inlägg !!!

God natt alla där ute !!


Ordet är ditt! ♥
Postat av: tiza

super fina bilder ^^, <3

2010-07-20 @ 11:37:34
URL: http://tiiza.blogg.se/

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0