Böllopsbestyr ;)

Japp så är det... Eller nä, inte jag men Dille och hans blivande PussPuss ska ju gifta sig den 1Klicka för att visa Megabild!4/8 och jag ska föreviga dem.. Hela dagen !! Ska bli så jätte roligt !! Ska även vara med på kvällen och festen så nu måste jag hitta mig en snygg klänning !!! Kanske kan hitta något snyggt nästa vecka när vi ska till Ullared..  Eller kanske på Tradera... Vad tycker ni om denna som jag hittade just nu ?! Klicka på bilden för att se mera !!
Dille och Emmie som hon heter har varit här idag med deras lille son Abbe... Oj vilken liten goding !! Han bara älskade Fridholf och Firdholf älskade honom... Inte ofta bebisar går med på att bli sönder pussade av honom, men Abbe bara älskade det.. Han blev till och med ledsen när vi sa till Fridholf att sluta... Hihi !! De var så söta så....

Nu ligger alla och sover och huset är verkligen fullt.. Systeryster och hennes två söner är här och vi har verkligen haft en mys dag !!! Imorgon hoppas vi på fint väder... Tänkte ta och besöka det nya brunnsbadet... Känner att jag behöver få lite sol på mig, har ju börjat blekna !!

Nä nu ska jag ochså gå och lägga mig !!!

Nattnatt och lova att vara rädd om de du älskar !


Ordet är ditt! ♥

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0