Ny dag....

Och nya utmaningar !!
Jobbar man som jag på ett högstadie så är det utmaningar HELA tiden !!
Jag har en önskan just nu och det är att ALL snö ska försvinna.. Våra ungdomar på skolan blir helt flängda i huvudet av snön.. Glömmer bort allt. Ja, till och med att man INTE få ta med sig snö in i skolan och där starta snöbollskrig.. I går var det blött överallt i korridorarna..

Snälla Gud, om du nu hör mig, ta bort all snö, så vi kan få lugn och ro i skolan igen.. Snälla !!

Önskar alla mina läsare en bra dag och en särskild hälsning skickar jag till maken som har åkt på en riktig "manlig förkylning"

Ordet är ditt! ♥

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0