Äntligen


Snart drar det äntligen igång igen... Pratar givetvis om Melodifastivalen !
Jag älskat schlager och allt som hör där till och nu under 5 lördagar framåt är TVN min !!! Sedan om det krockar med Pelles sportsändningar bryr jag mig inte om.. Det får ahn ta på den lilla tvn i sovrummet... Här jämte är en skiss på årets scen.. Visst är den snygg?!!

Igår hade jag och Patricia en heldag... Först var vi i staun (Karlskrona) och shoppade loss lite.. Tiza hittade vad hon sökte, en rosa kofta som hon ska ha till bröllopet..

Sdean gick vi hem till mormor som har fyllt år i veckan.. Kunde ju inte åka till henne då eftersom det var snöstorm... Efter ett par timmar tog vi tåget hem och sedan ut en runda med snömonstret, Fridholf....

I kväll blir det party.. 80tals kväll på Ron och Lilly & Sussie står på scenen.. Under 80 talet var de inte mina favoriter, tyckte de var HEMSKA, med sina långa blonda hår och viftandet med armarna.. Själv var jag punkare vid den tiden, så deras musik passade inte in i min värld..

Nä nu ska jag ge min döende hund lite mat.. Det är såååå synd om honom !!


Ordet är ditt! ♥
Postat av: Tiza

Tack så mycket^-^

Puss<3

2010-01-30 @ 14:31:45
URL: http://tiiza.blogg.se/

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0