Linda Bengtzing <3

Tänk var ett par öl kan göra gott för kroppen.. Hemskt men sant!! Vi var ju på julbord med jobbet igår på Ronneby Brunn! Tog två öl till maten och mår genast mycket bättre i min kropp... Kunde röra mig obehindrat, kunde sätta mig i Lottas bil utan att det kändes som kroppen skulle slitas i bitar !!
Men jag kan ju inte börja dricka en massa alcohol för att jag inte ska ha ont.. Men det var iallafall riktigt skönt att må bra igår...

Tack alla mina trevliga och goa arbetskamrater för en riktigt trevlig kväll! Tack Linda för att du är som du är.. Ett riktigt energiknippe jag sällan har skådat ! Trevlig också och JA !! Jag sjöng igår också i micka med Linda ;)

Idag är det tvätt och disco som gäller....

Ordet är ditt! ♥

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0