Investering !!


Fick mina nya goa vantar idag..... 

En tumvante i lammnappa för riktigt kalla dagar eller frusna fingrar. Isolerad med Primaloft vilket gör vanten minst lika varm som dun samtidigt som den blir vindtät, står emot väta bättre och torkar snabbare. En produkt vi varmt rekommenderar.

Och JA !! De var supersköna.. Tycker egentligen inte om tumvantar men dessa var så sköna och jag VÄGRAR frysa när jag är ute... När jag var yngre frös jag ju hellre än och sätta på mig ordentligt men det gör väl alla yngre...
Nu vägrar jag som sagt att frysa !! Ser ut som en fet stoppad korv med pälsmössa på huvudet, men det struntar jag i.. Jag fryser iallafall INTE !!


Ordet är ditt! ♥
Postat av: 3pa2

återgäldar besöket, Kul med ytterligare i Blekinge -blogg.

Undrar hur du fann min blogg?

2010-12-08 @ 19:09:43
URL: http://3pa2.wordpress.com

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0