Pirrig !!

I morgon ska jag och min älskade make åka och titta på hus.... Ja, jag vet att jag sagt att vi ska vänte tills tjejerna flyttat hemifrån.. Vill ju inte sitta i ett stort hus när de har flyttat.. Men huset vi ska titta på imorgon är precis lagom.. Även då tjejerna flyttat.. Lagom för mig, Pelle och Fridholf..
Jag tycker huset verkar helt underbart.. Vad tycker ni ?!?



Framsida/Gavel


Baksida/Entré




Vardagsrum mot matrum och kök


Köket 

Badrum / Duschrum övre plan med tvättmaskin och tumlare


Ordet är ditt! ♥
Postat av: Ella

Ser farligt ut att gå ut en runda från balkongdörren..annars fint:)

2010-04-13 @ 21:41:02
Postat av: Tiza

Sv; han är en sötaste (: <3

2010-04-14 @ 00:15:16
URL: http://tiiza.blogg.se/
Postat av: Ola

Vilket mysigt hus!

2010-04-14 @ 20:47:25
URL: http://olalala.bloggplatsen.se/

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0