Converse...

converse

Dags att kasta makens bröllopsskor... Ett par röda Converse som nu har gjort sitt.. Han har gått i de i ur och skur, sommar som vinter, men nu är det dags att säga farväl ;)

Var på Ullared igår och fyndade 2 par nya.. Ett par till mig (givetvis) och ett par till Pelle...
Ett par svarta i skinn med ett vitt rytande lejon på till Pelle.. Mina är svart/vit/röda... Det ser ut som det står en massa människor på mina och de är också i skinn.. 550:- stycket för dessa, helt otroligt billigt.. I vanliga fall kostar de minst 1400:- stycket och jag fick två par för 1100....

Mycket nöjd med min Ullaredsresa..
Åkte dit för att köpa en spagettislev och en skinnjacka och kom även hem med det också.... Å lite till ;)

Nu är det jobb som gäller, fredags kväll och lördags kväll....

Ha en skön helg !!


Ordet är ditt! ♥
Postat av: Tiza

Klart du ska ^-^

Det ska du ju alltid (:

2010-04-10 @ 13:35:17
URL: http://tiiza.blogg.se/

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0