Ängel..


Idag ska vi på kalas.. Två stycken.. Först ska vi fira min mammas man som fyller år i morgon.. Därefter ska vi åka till min syster och fira hennse dotter som fyllde 12 i torsdags.. Tänk att mosters lilla ängel redan är så stor..
Kommer ihåg det som det var i går jag och mamma åkte upp till Växjös BB för att hälsa på syrran och den lilla.. Ja, hon var sååå liten. Strax över 2 kg om jag inte minns fel... Hon såg ut som en liten apunge där hon låg invirad i en filt..
Jag passade henne mycket när hon var liten och har väl aldrig varit med om att en unge pratar så rent vid så låg ålder. På sin 1 årsdag sa hon ELKONTAKTEN.. Ja, hon var som en liten pappegoja.. Favorit meningen var: MOSTER BÄST I VÄRLDEN !!!  Grannens pojk, Kevin och Moa lekte väldigt mycket och en dag sa Kevin till sin mamma.
- Moster bäst i världen!!
Camilla undrade då vilken moster, Kevin hade nämligen 2 stycken...
-Åh.... Moas moster !!!
Barnen var då drygt 2-3 år gamla...
Nu är hon 12 och snart tonåring med allt vad det innebär.. Huamej...

Nä nu ska jag fixa till Lisas huvud, så fram med rakapparaten...

Hej så länge.....

Ordet är ditt! ♥
Postat av: Ella

Hälsa till dem o Gratta!! O kramar till båda.

2010-04-17 @ 12:15:20

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0