Bya Åsa ;)




Visst är det snygga tags?
Dessa gör min arbets kamrat Åsa från Karlshamn.... Hon har en hemsida där man via mail beställa smycke + mycket annat BY ÅSA (klicka på någon av bilderna)
Där finns ett stort urval av hennes alster.. Annars tar hon gärna emot egna ideér precis som mitt STOLT MAMMA !!
Åsa har haft fullt upp sedan hon tog med sina smycke till skola och satte upp sina smycke på jobbet.. Visst det har hon gjort innan också men jag tror att det satte fart nu är man kunde beställa tags med egna ord eller namn...


Jag är så nöjd med mitt !

Tack Åsa !!

Ordet är ditt! ♥
Postat av: susan

Fina halsband =)

Ja , gult är fint <3

2009-05-16 @ 12:59:30
URL: http://susanss.blogg.se/
Postat av: Tappaintehoppet

Jättefina smycken! Önskar dig en skön helg!

2009-05-16 @ 19:24:07
URL: http://tappaintehoppet.blogspot.com/

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0