Små fötter....

Idag har det varit babymys hos Ulle och Johan ute i skogen...
Ja, de bor mitt ute i skogen och jag tyckte det var  lite läskigt att köra där. Smalt och mörkt på en grusväg med massa otäck lösgrus....

Men vad gjorde det när jag möttes av det sötaste jag sett på länge. Mamma Ulrika såg ut att vara hur pigg som helst, fast hon haft en förlossning som inte varit av denna värld. Pappa Johan kom med en liten Adré i famnen och såg ut som han bar Världens 8de underverk i famnen. Stolt som få ;)






Stannade där i många timmar och bara myste och pratade. Kunde nog suttit där fortfarande, men jag måste ju hem till verkligheten....

Jag är ju så barnsligt förtjust i barnfötter och här var det inga strumpor på.... tänk att de där fötterna ska bli som stora miniskidor när han blir stor. Helt ofattbart....

Nä nu ska jag krypa ner i sängen och dra täcket över huvudet. Lär bli en tuff dag på jobbet imorgon...

Jag förstår mig inte på dagens tonårstjejer som håller på att slåss. Tjejer ska inte slåss, de ska pussas med pojkar ;)

NattNatt

Ordet är ditt! ♥
Postat av: ··•♦ Monixx ♦•··

Ooooh vilka söta bebistassar.

Helt underbart.

Ha en bäst dag och lycka till på jobbet!

2009-03-04 @ 06:47:40
URL: http://monixx.blogg.se/

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0